סיפורי התורה כקודים לפענוח המצב בעולם – חלק 1: סיפור בראשית ומבוא

סיפורי התורה כקודים לפענוח המצב בעולם – חלק 1: סיפור בראשית ומבוא

Alma Inspira

אדם חדש. עולם חדש

 

סדרת מאמרים, סרטים והרצאות העוסקת בנושאים אקטואליים 

מזווית הידע הגבוה של חוקי הבריאה

***

הרצאה ראשונה לתלמידי בית הספר של Alma Inspira

סיפורי התורה כקודים לפענוח המצב בעולם  

 

***

חלק ראשון – מבוא למצב העולמי הנוכחי והקודים של סיפור בראשית

חלק שני – קוד מגדל בבל

חלק שלישי – קוד סדום ועמורה

חלק רביעי – קוד יציאת מצרים וסיכום

 

ברוכים הבאים להרצאה הראשונה בסדרה: ‘אדם חדש. עולם חדש’, של בית  הספר של Alma Inspira. 

ההרצאה הראשונה בסדרה זאת, תעסוק בכמה מסיפורי התורה הידועים ביותר, אשר אינם רק סיפורים היסטוריים אלא בעיקר קודים. 

קוד משמעו: דפוס או מפתח להבנת חיי הפרט, האומה והאנושות כולה.   

הפענוח וההבנה של קודים אלו, שופכים אור על האירועים המתרחשים בכל העולם בשנתיים וחצי האחרונות, ומשפיעים על כולנו.

***

וירוס הקורונה – ולא משנה כרגע מי אחראי להגעתו – שינה את המציאות העולמית וגם חילק את האנושות לשלוש קבוצות עיקריות, המהוות שלוש דרגות של תודעה רוחנית:

 

הקבוצה הראשונה, והגדולה מכל, היא של ‘הישנים’. 

 

אלו מאמינים שהעולם לפני הקורונה, היה נורמלי ורוצים לחזור ל’נורמליות’ הזאת כמה שיותר מהר. הם אלה שנתנו בשמחה כתף לחיסונים ואף הודו למדע ולחברות התרופות, על שאפשרו להם לחזור לשגרת החיים. 

מבחינת תודעת הרוח, אלו אנשים שנמצאים כמעט על סף מוות, ולעורר אותם מתרדמתם העמוקה זו משימה כלל לא פשוטה, כי מצבו של העולם ומצבה של האנושות ממש לא נורמלי ושום דבר לא יחזור להיות מה שהיה!

 

הקבוצה השנייה היא של ‘המתעוררים’ 

אלו אנשים, הנמצאים בכל רחבי העולם, אשר קלטו שלמעשה ווירוס הקורונה ‘הוציא חיובי’ את כל מי שנגוע בשחיתות קשה: ממשלות העולם  והאליטות של הון-שלטון. 

בעיני ‘המתעוררים’, תעמולת השקרים, בשנתיים וחצי האחרונות הייתה כה בולטת וכה ברורה, שכל מדען, רופא או אזרח שנותרה בו מעט יושרה, מוכרח להכיר בה ולהתנגד לה.

מי ששייך לקבוצה זאת, לרוב גם מדבר על הגלובליזם, על הסדר העולמי החדש ועל אג’נדה 21-30, אשר תכליתם היא הקמת ממשלה עולמית אחת לצורך שליטה טוטלית על כל אוכלוסיית העולם. 

נוכח התוכנית הזדונית הזאת, חברי קבוצה זו, יוצאים להפגנות, מוחים ברשתות החברתיות השונות ומנסים בכל דרך אפשרית להעיר את הישנים (אותם הם מכנים ‘כבשים’), כדי לקרוא למרד נגד מוסדות המטריקס ובכך למנוע את רוע הגזירה. ‘הישנים’, לעומת זאת, מכנים את קבוצת ‘המתעוררים’ בשם ‘קונספירטורים’.

קבוצת ‘המתעוררים’ צודקת באשר למצבה האנוש של האנושות, אולם כיוון שחבריה יוצאים מתוך נקודת מוצא ארצית וחומרית, חסרה לתודעת הרוח שלהם הסיבה האמיתית למצב זה, ולכן גם הפתרון האמיתי

 

הקבוצה השלישית היא של ‘הנקראים’   

בקבוצה מאד קטנה זאת, נמצאים מספר מאד קטן של אנשים, אשר יש להם את הידע השלם ואת היכולת לעשות ‘זום אאוט’ על כל המציאות העכשווית, ולהסביר את התמונה הגדולה של כל מה שמתרחש כרגע בעולם ועובר על האנושות כולה – מלמעלה למטה. 

הרצאה זו מוקדשת להסבר מן הזווית הזאת, דרך פענוח קודים של כמה מסיפורי התורה הידועים ביותר.

 

***

הקודים של סיפור בראשית

 

כאמור, קוד משמעו דפוס או מפתח להבנת חיי הפרט, האומה והאנושות.

ישנם סיפורים בתורה המשלבים מציאות היסטורית וקוד, אולם הסיפור של אדם וחווה בגן עדן הוא כולו קוד.

לכן, מי שקורא את סיפורי התורה כסיפורים אשר אמורים לתאר עובדות היסטוריות בלבד, יכול להגיע למסקנות שגויות – כמו למשל הטענה של אינטלקטואלים רבים שסיפור בראשית אינו אמת, כי מבחינה מדעית היקום, לא יכול היה להיברא בשישה ימים.                                      

 

קוד עץ הדעת

כידוע, לאדם וחווה בגן עדן ניתנה הזכות והברכה ליהנות מכל עצי המאכל שיש בו, אבל הם הוזהרו על ידי אלוהים לא להתקרב ולא לאכול מעץ אחד: עץ הדעת: “לא תאכלו ממנו ולא תגעו בו, פן תמתון”(בראשית ג:ג).

למי ששואל, מדוע נדרש האיסור הזה? מדוע יש טוב ורע? ההסבר הוא פשוט: ההתפתחות של רוח האדם, בעולם החומר, מתרחשת דרך בחירה חופשית. בכל רגע ורגע בחיים אנחנו בוחרים, והבחירה הזאת היא זאת אשר למעשה מאפשרת את התבגרותנו וטווה את גורלנו.

אדם וחווה – המסמלים את רוחות האדם הראשונות אשר התגלגלו לעולם החומרי – מקבלים את ההנחיה להתפתחות תקינה ועימה גם אזהרה: על פי רצון הבורא, התפתחות תקינה, משמעה לתת לרוח להוביל, בעוד שלאינטלקט יש רק תפקיד של ‘מוציא לפועל’.   

עץ הדעת מסמל את האינטלקט, ומי שטועם ממנו משבש את הסדר הנכון, כי הוא מציב את האינטלקט מעל הרוח; מה שגורם באופן מיידי לצמצום יכולת התפיסה שלנו, שכן אין לאינטלקט יכולת לתפוס מה שנמצא מעבר לזמן ולמרחב. אם היינו מתפתחים על פי תוכנית הבריאה, היינו צריכים להקשיב לרוח שלנו, ולהניח לה להוביל. הרוח אמורה הייתה להיות המנוע והמניעה שלנו.

 

***

אם אתם מתקשים להבין את משמעות האמירה ‘להקשיב לרוח ולהניח לה להוביל’, פשוט הקשיבו לאינטואיציה שלכם, כי האינטואיציה היא קול הרוח. 

ניקח לדוגמא סיטואציה בה אישה צעירה יוצאת לדייט והרושם הראשוני אשר מועבר אליה בשבריר שניה, באמצעות האינטואיציה שלה, הוא חד משמעי:

“לשם נימוס תני לו להזמין אותך לקפה, וחזרי הביתה! זה לא הגבר שמתאים לך!” אבל אז, מאד ייתכן שהאינטלקט שלה יתערב, יעמעם את האינטואיציה הראשונית וישבש את קבלת ההחלטה הנכונה, על ידי שילחש לה: “אבל הוא יפה, הוא חכם, יש לו משרה טובה… את הרי לא רוצה להישאר לבד וכו'” ואז האישה לא תעצור בקפה…

דוגמא נוספת, להובלה של הרוח, מצויה באומנות.  

אמנים אמיתיים – בין אם בתחום המוסיקה, האומנות הפלסטית או הספרות – מתארים שהם חווים את כל היצירה שלהם, כנביעה באחת, מן המקום הפנימי ביותר שלהם, ולאחריה הם נזקקים לשעות, חודשים או אפילו שנים כדי להביאה לידי ביטוי. הנביעה באה מן הרוח ואילו ה-downloading –  ‘ההורדה’ אל המימד הארצי, זהו תפקידו של האינטלקט.

דוגמא נוספת ניתן להביא מעולם החלומות

התורה מספרת שפרעה חלם חלום, התעורר בבוקר ועצר את כל הממלכה עד שהחלום פוענח. זאת, משום שהוא ידע – כמו שידעו אנשים בתקופות קדומות – שחלומות הינם אזהרה או הנחיה מהרוח, המגיעים לרוב בצורה של סמלים

האדם אשר יכול לעזור לפענח חלומות ולהסביר באמצעות האינטלקט את משמעותם הסמלית, הוא “איש אשר רוח אלוהים בו”, כפי שהיה יוסף.

 

לסיכום: 

האכילה מעץ הדעת, היא קוד להתנתקות האדם מרוחו והפיכתו לאינטלקטואל. לפי ההסבר הזה, להיות אינטלקטואל אינו מחמאה, אלא מעין נכות, אשר בגללה איננו יכולים עוד לתפוס מה היא המשמעות האמיתית של חיינו על פני האדמה. 

כל ניסיון לתפוס את המשמעות העמוקה של החיים בעזרת האינטלקט, דומה לניסיון לאסוף מים באמצעות מסננת. האינטלקט אינו כלי מתאים, לתפוס דברים שהם מעבר לחמשת החושים. במילים אחרות, האדם האינטלקטואלי, כבר אינו יכול לתפוס שמה שמתרחש בחייו, כאן על פני כדור הארץ, הוא למעשה רק בית ספר להתפתחות הרוח; שלא הכל מתחיל ונגמר כאן ולכן גם אין סיבה לפחד מן המוות, כי קיומה של הרוח האנושית אינו מסתיים בו.

 

האינטלקט הוא כלי מוגבל לזמן ולמרחב, ולכן גם אי אפשר לתפוס בעזרתו את קיומו של אלוהים, הנצח והאינסוף. 

 

הגירוש מגן עדן

סיפור הגירוש מגן עדן הוא גם קוד. זהו קוד לכך שהאדם שכח שביתו האמיתי הוא גן עדן, ממנו הוא יוצא החוצה לרכוש חוויות בעולם החומרי במטרה לחזור הביתה כרוח בשלה. 

דמיינו שהרוח שלנו, היא כמו זרע שיש לו את כל הפוטנציאל להפוך לפרח יפיפה. לשם כך הוא צריך תחילה להיזרע באדמה, ואז הוא צריך לקבל מספיק מים ואור שמש, כמו גם לצלוח כמה סערות.

באופן דומה הרוח שלנו ‘נשתלה’ כאן, בפלנטה ארץ, והיא זקוקה למספר גלגולים בגופים שונים על מנת: להיוולד, ואז להתבגר ולגדול דרך חוויות החיים השונות; חלק מהחוויות מפרות ומביאות שמחה, בעוד שאחרות מחשלות על ידי התמודדות עם קשיים וכאב.  

מקורם של כל זרעי־הרוח הוא גן עדן. אנחנו צריכים להבין שגן עדן אינו מקום פיזי, אלא קוד לספרה הרוחנית – מקורה של הרוח האנושית. תוכנית הבריאה המקורית, הייתה שכל זרע שכזה יתגלגל לגוף פיזי על מנת להגיע לשיא התפתחותו, להציע את תרומתו הייחודית לבריאה, ואז לחזור לגן עדן כישות מודעת אשר השלימה את מסעה.

אבל בגלל חטא עץ הדעת, איבדנו את היכולת להבין את התוכנית, ועמה גם את היכולת להבין מה היא התכלית האמיתית לקיומנו. 

השורש לרוע ולכאוס גם הוא נעוץ באכילתנו מפרי עץ הדעת ומגירושנו מגן עדן. שניהם מובילים לנהנתנות חומרית, המובילה לשחיתות מוסרית, אשר מובילה לפריצות מינית, אשר מובילה לבסוף לקריסת המערכת החברתית כולה. זה מה שקרה לבוני מגדל בבל ולחוטאים של סדום ועמורה. זה מה שקרה לאטלנטיס, וזה מה שקורה גם עכשיו בעולם כולו; וזה קרה וזה קורה בגלל שאנחנו, כאנושות, לא הולכים בדרך הנכונה – בדרך של חוקי הבריאה של אלוהים (שאינם קשורים, אגב, לשום דת. אבל על זה ארחיב במאמרים הבאים).

***

הנחש

מי שמפתה את חווה לאכול מעץ הדעת הוא הנחש. 

הנחש הוא שם קוד לשטן או בשמו המדויק יותר, לוציפר. הוא זה אשר חותר תחת ההכרח לקיום הציווי האלוהי, כאשר הוא משכנע קודם כל את האישה לעבור על ציווי זה. והוא ידע היטב מדוע עליו לפתות דווקא אותה! האישה קרובה יותר לאור בשל האינטואיציה הגבוהה והמעודנת יותר שלה. לכן, משימתה של הנשיות, היא להוות גשר אל האור, עבור הגבריות.

הנחש ידע, שאם הוא יפיל את האישה, כל השאר ייפול מאליו.

***

אם נחזור לימינו אנו, אנחנו יכולים להבדיל בין אנשים שנכנעו ללוציפר מתוך פחד, לבין אלו אשר נלחמים נגד התוכנית שלו, מתוך כעס.

הכלי של לוציפר לשעבוד האנושות והבאת חורבן עליה, הוא האינטלקט.
כל מי שנמצא בראש הרשע של הסדר העולמי החדש, הוא למעשה מריונטה שלו. 

אלו אנשים שסוגדים לטכנולוגיה. הם הצליחו לפתח טכנולוגיה של צ’יפים וננו צ’יפים, מעקבים דיגיטליים, טכנולוגיה של הנדוס וירוסים וכמובן של חיסונים ‘משודרגים’.

החזון שלהם זה אדם מהונדס, סייבורג, שיושב לו כל היום מול המחשב ואוכל אוכל מהונדס; אדם שיש לו בינה מלאכותית, במקום בינת הלב.

משרד הבריאות הוא ‘מטרד’ לבריאות, המשרת את חברות הפארמה הגדולות ולא את בריאות הציבור.

משרד החינוך הוא מערכת ‘חינוק’. זה לא שאין אנשים טובים במערכת זו, רק שאלו אנשים שאין להם מספיק כוח להתנגד ל’חינוק הנשמה’ של הילדים שנשלחים לבתי הספר שלה, במטרה להפוך אותם לאזרחים צייתנים. בנוסף, גם חסרה להם המודעות והיכולת להעביר את הילדים חניכה למשמעות החיים ותפקידם הייחודי בעולם. 

המערכת הכלכלית היא מערכת של עבדות ושעבוד במסווה של כלכלת שוק חופשי, המעודדת מספר כרטיסי אשראי שנותנים את האשליה שאתה יכול לקנות כל מה שתרצה.

הפוליטיקה והפוליטיקאים, בכל העולם, מימין ומשמאל – מושחתים. 

התקשורת אינה כלב השמירה של הדמוקרטיה, אלא פודל צייתן ומוציא לפועל את שטיפות המוח לציבור.

גם כל הדתות ייחשפו במערומי השקר שלהן.

 

אבל לא רק מערכות המטריקס נחשפות עתה, אלא גם כל מערכות היחסים הפרטיות, כגון: נישואין, ואף כל מה שחבוי ומסתתר בכל נשמה ונשמה. הכל נחשף. הכל ‘יוצא אל האור’.

קרינות האור, ההולכות ומתחזקות, מאירות את כל זה עכשיו. האור אינו מציל, כפי שרבים חושבים בטעות, אלא פשוט מאיר וחושף את כל מה שמתקיים ואז מאפשר לכל אדם ואדם בחירה. בחירה חופשית. לכן, כל מי שמסרב לראות זאת וממשיך, בעיוורונו, לקיים את חייו בתוך המערכות של העולם הישן – יחווה כאב עז ביותר, כאשר כל מערכות השקר האלו יקרסו! 

מי שהחיים שלו בנויים בתוך המטריקס, יחווה קושי פיזי ומנטלי גדול מאד, כי אין לו משאבים פנימיים, אין לו רוח חזקה כדי להתמודד עם הקריסה שהולכת ומתקדמת.

אולם, מי שיש לו את הידע מלמעלה למטה – יכיר, יחווה ויידע – שקריסת עולם השקר הישן, תהיה גם ההזדמנות לבנות עולם אמת חדש.

‘חטא עץ הדעת’ ו’הגירוש מגן עדן’ הובילו את האנושות לסגוד לאינטלקט ולבגוד באלוהים במשך אלפי שנים, ואילו האדם החדש יהיה אדם שהרוח שלו מנהיגה את בנייתו של העולם על פי חוקי אלוהים בבריאה.

 

 

Scroll to Top
דילוג לתוכן