Group-5.jpg
שלב - 4

תוכנית ההכשרה

ידע גבוה של חוקי הבריאה

שנתיים של תוכנית ההכשרה בתמונות

חגית רבי במפגש זום:
שאלות ותשובות בנושא
תוכנית ההכשרה 2

יום שני – 4.12.2023
בשעות – 20:30-22:00

החזון

כל אדם עם מעט רגישות, חש שהעולם והאנושות נמצאים בתקופה גורלית. למרות, שרבים סבורים שאנחנו נמצאים בעיצומו של מאבק פוליטי, כלכלי או רפואי, למעשה אנו נמצאים בקרב רוחני!

תוכנית ההכשרה של בית הספר Alma Inspira בישראל ובית הספר הבינלאומי Alma School for Humanity , נוסדה במטרה ליצור תנועה רוחנית, שבכוחה להוביל לנצחון תוכנית האור, עבור אותם בני האדם אשר יבחרו בכך מרצונם החופשי.

על פי חוקי הפיזיקה, ניתן לדמות תנועה זו לכוח צנטריפוגלי, שבמרכזו מתקיימת תנועה קטנה, אך מאוד מרוכזת ועוצמתית – אשר יכולה ליצור אדוות, שהולכות ומתפשטות למעגלים רחבים יותר.
על פי סיפורי התורה, ניתן לדמות את התנועה הזאת לעבודה משותפת של מספר מצומצם של צדיקים, אשר העולם כולו תלוי בקיומם.

למי מיועדת התוכנית?

התוכנית מיועדת לכל מי שער למה שמתרחש בעולם ולכן אין לו שום עניין, ללמוד תורות או שיטות, אשר ממשיכות ללמד את מה שלימדו לפני משבר הקורונה. זאת, משום שאלו אינן לוקחות בחשבון את העובדה המוגמרת, שהעולם הישן קרס ושום דבר לא יחזור עוד להיות מה שהיה.

כמו כן, התוכנית מיועדת לכל מי שמצד אחד יש לו אינטואיציה אודות הבעיה ואף מידע שמאושש אותה; אבל מצד שני, הוא גם מספיק עניו בכדי להודות, שאין ביכולתו להציע פתרון אמיתי.
הפתרון האמיתי והתשובה לשאלת השאלות: “אז מה עושים?!” יכולים להינתן רק כאשר עושים ‘זום אאוט’ ומבינים את האירועים, מהזווית הגבוהה של האור.

לכן האמרה ש”אדם מתחיל להחכים, רק כשהוא מבין שאינו יודע כלום” היא תנאי הכרחי ללימודים ב’תוכנית ההכשרה’. שכן רק אז, הוא מוכן לכפוף את האגו שלו ולהניח לרגע בצד את כל ידיעותיו. זאת כדי שיוכל להקשיב ולבחון את תוכנית האור, באופן אובייקטיבי וללא דעות קדומות וכך גם לזכות בעזרה, אשר בלעדיה יהיה זה בלתי אפשרי לנצח בקרב הזה.

על מה מבוססת התוכנית?

הלימודים בתוכנית ההכשרה מבוססים על ההתגלות האחרונה של האור אל האנושות.
התגלות זו חושפת את הידע השלם אודות כל מה שמצוי בין הבורא לבין האדם. היא משנה סדורה ומושלמת, ללא כל פער וסתירות, אשר כוללת תשובה לכל שאלה, מבריאת העולם ועד סופו. בכוחה של התגלות זו לתת מענה למצוקה האנושית, ההולכת וגוברת בעת הנוכחית, משום שהיא נכתבה במיוחד עבור האנושות בתקופה זו.

מתוך ההתגלות האחרונה של האור לאנושות

“העידן החדש ייוולד מתוך סבל וכאב, והטיהור יתרחש על-ידי קדחת עולמית גדולה. זו גם תטלטל ותרעיד את הגוף החולה של אדמה זו, כך שיידמה שהוא עומד בפני כיליון, בעוד שלמעשה התרחשות זו תוביל להחלמה.

הישן ייעקר, ירוסק וייזרק, כיוון שהוא היה שגוי והפריע למקצב של הבריאה. הוא יהיה חייב ללכת לאבדון, להתכלות על-ידי אש יוקדת, ואז בחסדו של אלוהים, יעלה מתוך האפר, החדש – אשר צומח בציות לחוקים ולפיכך פורח במלוא היופי ומניב יבול עשיר בערכים הגבוהים ביותר, אליהם מסוגלת רוח האדם.

אך תחילה, הסופות הקשות חייבות להגיע. התפרצות הקדחת המטהרת, חייבת קודם לחלחל לכל דבר, על מנת להרוס את הישן לפני שהחדש יוכל לעלות.
ואתם – שאמורים להתחזק על מנת שתוכלו לעבור את הטיהור – זקוקים לחסדו של אלוהים, בכדי שיאפשר לכם לעמוד שוב על רגליכם, כאשר לאחר כל הסופות, השמש החדשה תקרא אתכם לחיים חדשים!
אתם תחוו דברים נפלאים בנשמותיכם.

עייפים כמעט עד מוות ויחד עם זאת מחוזקים ורעננים עם כוח שאינו ניתן לתיאור.
בעת ובעונה אחת, אתם תחושו רוך-לב ואומץ, כאב ויחד עם זאת שמחה רבה. כשם שאחרי סופת רעמים, טיפות הגשם האחרונות נוצצות כמו הקריסטלים המובחרים ביותר על הפרחים ועל העשבים, כך גם הדמעות החמות של הנשמות המתאבלות במרירות, לפתע יקרינו שמחה טהורה והכרת תודה מעומק ליבן, כמו יהלומים מבריקים בתכשיט!

אתם תשמחו בין הדמעות, ובעודכם רועדים, תיישרו את עצמם בקרינה הזוהרת של האהבה לאלוהיכם! כך תחושו לאחר הדין. נאמנות בלתי ניתנת לערעור, היא הדרך שלכם להגיע לשם.
אמונה קדושה, היא המפתח של שער החיים החדשים, ואהבה חסרת אנוכיות, טומנת בחובה את הכוח לו אתם זקוקים!”

הייחודיות של התוכנית

בתוכנית ההכשרה נבנים גשרים שונים ליצירה זו, על מנת שיהיה אפשר להבין אותה, בהקשרים של המציאות בימינו בכלל ובהקשר של עם ישראל בפרט.

במהלך התוכנית, נולדים כל תלמיד ותלמידה כאדם חדש. פירוק המבנים ותפיסות העולם הישנות והבנייה מחדש של האדם את עצמו, הם תנאי הכרחי לבניית העולם החדש. זהו תהליך אישי וכל אחד ואחת נקראים לעבור אותו בעצמם, בקצב שלהם ובהתאמה למסע הייחודי שלהם.

תוכנית ההכשרה מאפשרת לכל תלמיד ותלמידה לגלות את ייעודם, לפתח את היכולות הייחודיות שלהם ולהביאן לידי מימוש בבריאה. בד בבד עם התהליך האישי, מתחילה הבנייה הקבוצתית של העולם החדש, על פי צו האור, שבעת הנוכחית הכול חייב להיעשות חדש!

התרגול המעשי של מה שנלמד בתוכנית ההכשרה, נעשה בעבודה בעשרות הצוותים של בית הספר, שמתפקדים כמעין מעבדה לבניית העולם החדש.

כך נבנית בתוך תוכנית ההכשרה קהילה שהיא משפחה, אשר נפגשת לצורך חילופי קרינות, שיתופי פעולה ובנייה משותפת, מתוך ערבות הדדית אשר מהדהדת שמחה ותקווה. קהילה זו היא המעגל, אשר יש בכוחו להתחיל להשפיע על מעגלים הולכים וגדלים, בארץ ובעולם.

עדויות

אבי ישעיה: רפואה בעולם החדש
"תמיד חלמתי להיות רופא. הגדרתי הצלחה, על פי כמות המטופלים שפגשתי ביום אחד ועל פי היציבות הכלכלית שלי. כאשר פרצה מגיפת הקורונה, התחלתי לקלוט, עד כמה מערכת הבריאות שגויה. התחלתי להאזין להרבה סרטונים, מתוך תקווה למצוא היגיון במגיפה ובאירועי העולם, אולם, דבר לא הדהד לי כנכון. עד שהתחלתי לשמוע את חגית רבי בסידרת ההרצאות 'אדם חדש. עולם חדש'. כל הרצאה, היוותה צעד אחד נוסף בדרך לאמת ולסיבה האמיתית שלשמה אנו כאן עלי אדמות. כיום, אני חלק מבית הספר Alma Inspira  ולומד, ביחד עם אשתי, בתוכנית ההכשרה. לימודים אלו ממשיכים להיות מסע מופלא ומאתגר, בהבנה מדוע אנו כאן ומה אנו חייבים להגשים.  ההצלחה שלי מוגדרת כעת, על פי כמה עזרה אני יכול להושיט לאנשים, איך אני יכול לשפר את היום שלהם ואת החיים שלהם. מעולם לא לימדו אותנו בבית ספר לרפואה כמה חשוב לרפא את הרוח. היום אני מבין, שההבדל בין רופא טוב לרופא מצוין, אינו היכן הוא עובד ומה התארים שלו, אלא עד כמה הרופא הזה מסוגל להעביר כוח, חסד, אהבה וביטחון – אשר מגיעים מאלוהים – למטופלים שלו, לצוות שלו ולעמיתים שלו".
עדות

אלעד נחשון: הקפיצה מהתעוררות להתאוררות
  " ... החלטתי שאני הולך לנצל את תקופת הבידוד בכדי להבין מה לכל הרוחות מתרחש. משהו בי ידע שההזדמנות לגלות זאת היא עכשיו או לעולם לא. הגילויים על עולם התעתועים טלטלו את היסודות המשמעותיים ביותר של חיי. לשמחתי הרבה, פגשתי את התכנים של Alma והמשכתי ללמוד במחזור הראשון של תכנית ההכשרה שנפתח בישראל, שלא רק שעושה לי סדר בכל מה שמתרחש כרגע מהזווית הגבוהה ביותר, אלא גם מלמד אותי איך לחווט מחדש קונספטים והֶקְשֵׁרִים שגויים, על מנת שאוכל לעמוד בבריאה כאדם בעל רוח חופשיה. זה גם תהליך מאוד מיוחד של היזכרות ושל חזרה הביתה, אל מוסר הנביאים, שאני למד שמעולם לא עסקו במציאות החיצונית אלא תמיד קראו לניקיון וצחצוח פנימיים".
עדות

הילה פוגל: לצאת מדיכאון
"את חיי התחלתי במשפחה שבורה, בבית ללא הרמוניה. הייתי מדוכאת ומעולם לא הייתי בנחת רוח. מגיל 12 תמיד כאבו לי הגב והשרירים עד שאבחנו זאת כפיברומיאלגיה. לקחתי כדורים נגד דיכאון והמשכתי לחיות את החיים כפי שהחברה הכתיבה, ללא חיבור לרוח. למדתי, בעולם החשוך שאנו חיים בו, שהצלחה חומרית היא הדרך לאושר. אז הצלחתי בחומר ועדיין הייתי מדוכאת, כואבת ולחוצה. כשהתחילה הפנדמיה איבדתי את העסק שלי ואז התחלתי לנשום. הייתי אמנם הכי ענייה בחומר מאי פעם, אך הכי עשירה בזמן פנוי, נחת לגוף ותחילת החיבור לרוח. יום אחד נשלח אלי אחד מהסרטונים של חגית והוא היה משהו אחר! מצאתי התאמה למחשבותיי ואמונותיי. וזה מה שחיפשתי. הלימודים ב-Alma  שינו את חיי. נרפאתי מדיכאון, הרוח שלי אינה מדוכאת עוד. נרפאתי מפיברומיאלגיה והכאבים חלפו כלא היו. הפסקתי לדאוג ולכעוס. הפסקתי לעשן והתחברתי לרוח שלי. הצלחתי להשתחרר מהטראומות והתחלתי להסתכל ולנוע קדימה ולמעלה".
עדות

שרון אלעזר: יצירה מנביעת הרוח
"בשנתיים וחצי האחרונות, עברתי תהליך של מות האישיות המזוייפת שהייתה לי ולידה מחדש. מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מתבטאת דרך מוזיקה ויצירה. אלו היוו גלגלי הצלה עבורי, ברגעי חשכה מאוד גדולים ובחוט השערה השאירו אותי מחוברת לרוח שלי. המשמעות של המתנות האלה - שקיבלתי כפיקדון - לא הייתה נוכחת בחיי; בתודעה שלי; בהודיה שלי. יצרתי ממקום נמוך, שמשווה את יכולותיי לאחרים; התעלמתי מרגשות של קנאה שבערו והתעוררו בי ונתתי להן לאכל אותי. בסופו של דבר קרסתי נפשית. עזבתי את הלימודים באקדמיה למוזיקה ממש לפני שהשלמתי אותם. במהלך תקופת ה"מגפה העולמית", התעוררתי לאמיתות שידעתי בתוך תוכי עוד מגיל ילדות ונעורים. במהלך המחקר, הגעתי דרך חברה יקרה לבית הספר Alma Inspira  ושם זכיתי לאחות את הקשר שכמעט התרופף עם רוחי, להירפא ממש. אני יוצרת, בהשראת הלימודים, ממקום כל כך עמוק, שרק לחשוב ולהיזכר בשירים האלה ובזמנים בהם אני יוצרת ושרה - גורם לי לבכות מאושר. אושר אמיתי. היצירה שלי היא לא שלי ואני לא יכולה לשמור אותה לעצמי יותר. כדי שאוכל להמשיך ליצור, עליי להעניק אותה הלאה - זה גם חוק בטבע."
עדות

זיו רוטנברג: מאתאיזם לידיעת אלוהים
" הצלחתי בכל אשר היה ניתן לצפות מאדם שזכה לגדול בסביבה טובה ללא מחסור: ציונים טובים, תארים אקדמיים, ג'ובים טובים, משכורות נאות. אבל בפועל, כמעט מבלי ששמתי לב, חיי התנהלו באופן שונה מזה של רוב האנשים. התחלתי להבין ולהרגיש שיש יותר בקיום האנושי מצבירת הון וסטטוס, מרכישת דברים חומריים ומהצלחה ארצית. זכיתי לכל אלה אבל היה ברור לי שאלה לא יכולים להיות מהות הקיום האנושי. חיפשתי עולם חדש, נכון יותר. בזמנו לא ידעתי לשים על זה תווית, אבל היום אני יודע לומר שחיפשתי את אלוהים. באותה תקופה של מגפת הקורונה נחשפנו אשתי ואני לחגית רבי ולבית הספר Alma Inspira . הרגשתי "קליק", משהו זז. הדברים שחגית אמרה הדהדו נכון. כיום מזה קרוב לשנתיים אנחנו לומדים ב-"תכנית ההכשרה" של Alma Inspira. מבלי שהייתי צריך לצעוק שמצאתי את דרך האמת, אנשים בסביבתי התחילו לשים לב. הם הבחינו בכך שאני רגוע יותר, מחובר לדברים, לא רודף אחרי החומר והמעמד, לא מוטרד מהבלי העולם ולא נתון לניהול של האגו והרגשות – וכל זה מבלי שהפכתי לנזיר מתבודד או לתמהוני."
עדות

רון שבו: טכנולוגיה בשירות האור
 "מגיל קטן הייתה לי כמיהה לאמת ודחף עצום להבין איך העולם עובד. בקורונה הייתה לי חצי שנה של קריסה מנטלית מוחלטת מלאה בכעסים ודיכאון אבל מצד שני, הרגשתי שסוף סוף אני רואה את האמת. הלימודים ב-Alma פשוט שינו לי את החיים ועזרו לי להיוולד מחדש. אי אפשר באמת לתאר בטקסט את הדרך שבה אני מסתכל על העולם, על עצמי ועל אלוהים כיום. זו דרך שאין בה שום סתירות וחוסר היגיון, כמו בשאר הדברים שלמדתי לפני כן. ככל שהתקרבתי לאמת ולאלוהים, אני רואה יותר ויותר ניסים בחיים שלי. ככל שעובר הזמן, הניסים האלה הופכים לשגרה!"
עדות

בתיה טלמור: הרוח לעולם לא מזדקנת
  "לפני כשבע שנים הגעתי למסקנה, כי המציאות אותה הכרתי רוב חיי, מבוססת על שקר. כששמעתי את ההרצאה הראשונה של חגית, ידעתי שמצאתי את האמת, אותה חיפשתי שנים ואת הדרך, להתמודדות במציאות השקר בה אנחנו נמצאים. כל אחד מהקורסים קידם אותי והרחיב את תודעתי בהבנת העולם בו אני חיה ומה נדרש ממני כדי לצלוח את חיי ואת עתיד רוחי במארג הבריאה של אלוהים. למרות גילי הנוכחי (85), בזכות לימודיי בתוכנית ההכשרה, על חוקי הבריאה והסדר האלוהי, חיי הפכו טובים, יציבים ומאושרים ורוחי מחוזקת ואיתנה".
שקופית קודמת
שקופית הבאה

משך התוכנית

הלימודים בתוכנית ההכשרה נפרשים על פני ארבעה סמסטרים. עם זאת, לאור השעה הדוחקת בה אנו עומדים, כל תלמיד מוזמן להתקדם בתכני התכנית בקצב מואץ, לפי היכולת האישית שלו להכיל את ההתגלות האחרונה של האור. ניתן יהיה לחזור על השיעורים של אותו הסמסטר כמה פעמים שרוצים במהלך התוכנית.

לאחר סיום התוכנית, ניתנת לבוגרי התוכנית אפשרות להשתלבות  בהמשך בניה פעילה של עצמם ושל בית הספר, משום שתוכנית ההכשרה היא למעשה תוכנית לכל החיים.

מבנה התוכנית

צפו בפתיחת תוכנית ההכשרה

אנחנו מחכים לכם!
חגית רבי וצוות בית הספר Alma Inspira

Scroll to Top
דילוג לתוכן